X sesja Rady Miejskiej w Barcinie
- Data posiedzenia
- 30-01-2025, godz. 08:00
- Miejsce posiedzenia
- Urząd Miejski w Barcinie | ul. Artylerzystów 9 | 88-190 Barcin
Porządek obrad
-
1. Otwarcie.
- 2. Stwierdzenie quorum.
- 3. Ustalenie porządku obrad.
- 4. Informacja Przewodniczącej Rady Miejskiej o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
- 5. Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym.
- 6. Interpelacje i zapytania oraz udzielone odpowiedzi.
-
7. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie uchwalonym uchwałą Nr IX/71/2024 Rady Miejskiej w Barcinie z dnia 19 grudnia 2024 r.
-
8. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia Programu Osłonowego Gminy Barcin
-
9. Podjęcie uchwały w sprawie dofinansowania doskonalenia zawodowego nauczycieli zatrudnionych w szkołach i przedszkolach prowadzonych przez Gminę Barcin.
-
10. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Uchwały Nr VIII/60/2024 Rady Miejskiej w Barcinie z dnia 28 listopada 2024 r. w sprawie uchwalenia Programu współpracy Gminy Barcin z organizacjami pozarządowymi i z nimi zrównanymi na 2025 rok.
-
11. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia „Programu Ochrony Środowiska dla Gminy Barcin na lata 2025 – 2028 z perspektywą na lata 2029 – 2032”.
-
12. Podjęcie uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w zakresie lokalizacji odnawialnych źródeł energii w miejscowości Piechcin, gmina Barcin.
-
13. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia sprawozdań stałych komisji Rady Miejskiej w Barcinie z działalności w 2024 roku.
-
14. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia planów pracy stałych komisji Rady Miejskiej w Barcinie.
-
15. Podjęcie uchwały w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu uchwały w sprawie zarządzenia poboru opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi w drodze inkasa, wyznaczenia inkasentów oraz ustalenia wynagrodzenia za inkaso.
-
16. Podjęcie uchwały w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu uchwały w sprawie poboru podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego w drodze inkasa oraz określenia inkasentów i wynagrodzenia za inkaso.
- 17. Wolne wnioski, zapytania i informacje.
- 18. Zakończenie obrad.